Kérem szépen idill van

Címkék: lelkizés tesók

2010.02.03. 19:59

 

Kérem szépen, idill van. Mostanában nem sok időm volt írogatni, mivel ismét 24 órás ápolónak álltam két beteghez (no nem mintha nagy lenne a baj, de ahhoz éppen elég, hogy non-stop rajtam lógjon mindkettő). Nade hazudnék, ha azt mondanám, hogy csak ezért nem írtam semmit, ugyanis néha csak idetévedtem szörfölgetni, ilyesmi, tehát sanyarú sorsom nem mentség :). Viszont nem is történt semmi különös. Ihlet nagyon nem jött. Ismeretterjesztő, alvásprobléma-feltáró cikket meg nem akartam ismét kirakni (majd ez után, haha), mert nem igaz, hogy csak ez a témám van mostanság.
 
Aztán ma este bepillantottam a gyerekszobába. A nagy a Karácsonyra kapott – számomra beazonosíthatatlan funkciókkal ellátott – emeletes parkolóház-versenypályával (értsd: egy halom műanyaggal) játszott, a kicsi meg mellette hasal a földön és bűvölten nézi a nagyot. Apával az ajtóban sunyin vigyorgunk, közben a nagy berreg, vrümmöl, a kicsi néha belecsíp a nagy lábába, heözik egyet, és nézi tovább elvarázsolva. Hát igen, ez az az idill, amire vágytunk, és de jó nekünk, meg is kaptuk!
 
Mostanában sokszor engedem így össze őket, a kicsi már mindent megkaparint amit meg szeretne, igaz kúszni még nem tud, de addig sereg forog és kukacoskodik, amíg eljut egyik sarokból a másikba. Így egyre többet játszanak együtt, na persze nem a szó legigazibb értelmében, de kétségtelenül nem is csak úgy egymás mellett. És persze kezdődnek a féltékenykedések, a játék elszedések, de nem vészes, a nagy szívesen odaadja az autóit, és ha nyálasak lesznek, hát nyálasak lesznek, nem csinál belőle nagy ügyet.
 
Szóval idill van a köbön, a szívem olyan furcsán meleg, ahogy szeretem, ahogy a kis csodáimra szoktam gondolni, akik most már együtt nyomják. Csupa rózsaszín ragacsos csöpögős idill :)

A bejegyzés trackback címe:

https://zimme-zum.blog.hu/api/trackback/id/tr171727592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

herbivore (törölt) 2010.02.05. 17:37:25

szia opti!

de jó, hogy megtaláltalak :) pont gondoltam rátok a minap (természetesen gyilkos kaka ügyben, mikor máskor :))), aztán megláttam a porontyon a éjszakai gondoskodás-cikkedet tegnap
pont addig bírtam olvasni a kommenteket, amíg írtad, hogy blogolsz, úgyhogy mostantól olvasni foglak, ha nem haragszol :)
a porontyon már egyre kevesebb időt töltök, mert leszámítva egy-két embert, nagyon nem értek egyet a kommentelők általános hozzáállásával
az éjszakai gondoskodás cikknek meg nagyon örültem, én már tiszta szektás sears-es lettem, az amazonról szinte már az összes könyvüket megrendeltem :) csak sajnálom, hogy itthon mást nem adtak ki, van alvás témában is használhatóbb könyvük
na szia, csak be akartam köszönni :)

opti 2010.02.05. 18:06:46

@herbivore:

Szia!

Nagyon örülök neked :) Nálunk a gyilkos kaki ügy megoldódott, le is kopogom :)

A poronty szerintem is sokat változott, nem jó irányba sajnos. Olvasgatni azért be-benézek, de inkább itt élem ki magam :)

Szóval velkám :)
süti beállítások módosítása