Üres a ház

Címkék: sztori ovi lelkizés

2010.08.30. 16:06

 

Nagyon vártuk a mai napot, készültünk rá egy ideje. Apával kicsit féltünk is, hogy mi lesz egy ilyen eseménydús, pörgős, bulizós nyár után, ami tényleg minden percében a gyerekek szórakoztatásáról szólt.
 
Aztán elérkezett a vasárnap este, a nagyfiam biztosított róla, hogy valóban várja már a nagycsoportot, igen, nem az ovit, a nagycsoportot, én meg magamban bevallottam, hogy bizony én is, és de jót fogok holnap takarítani, meg a kicsivel mekkorákat fogok csavarogni, de azért biztos nem lesz ez ennyire egyszerű, biztos lesz egy kis küzdés majd az ovival.
 
Hát megdöbbentem. Hétfő reggel vigyorogva ébredt mindenki, és mi apával úgy döntöttünk, hogy bevonulunk az oviba családostul, merthogy ez az első nap, és nem is tudom, jobb ez így. A kocsiban a nagyfiam már megkérdezte, hogy anya meg a kicsi miért nem maradt otthon? Köszi... Aztán bekísértem, átöltözött, puszi, és már kezdtem volna bele a monológomba, hogy jó legyél, délután jövök érted, bal bla bla, de csak leintett. Szia, anya! Intett egy pát és bevonult a bandába. Máris elkezdték mutogatni egymásnak a tetkójukat, az új sapit, az új zoknit, rég nem látott barátok végre találkoztak megint. Kit érdekel ilyenkor anya?
 
Boldogan újságoltam el a kocsiban várakozó apjának is, milyen nagy fiúnk van. Itthon belevetettem magam a házimunkába, nagy segítségemre volt ebben a kicsi, egy dolgot elraktam, kettőt elővett, stb. Tettem vettem, kitakarítottam, végre féltékeny szemektől mentesen önfeledten játszottam a kicsivel, majd egyszer csak megcsapott az érzés. Üres a ház. A nagynak megvan a maga kis saját élete. Na nem mintha ezt nem szokhattam volna meg eddig, hiszen már három éve jár közösségbe. De hosszú volt a nyár, bár úgy látszik csak nekem. És akkor abba bele sem kezdek, hogy ez már a nagycsoport.

A bejegyzés trackback címe:

https://zimme-zum.blog.hu/api/trackback/id/tr412259079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása