Gyerekszáj lll.

Címkék: gyerekszáj

2010.10.05. 13:06

 

3,5 évesen
 
- Tóth Dávidnak (oviból) energiája van.
- Mije???
- Energiája!
- Allergiája?
 
 
Este összevesztünk, mert azt mondta nekem, fogd be. Másnap reggel a buszon kérdezem, hogy jó volt-e így elaludni, hogy nem volt esti mese és összevesztünk.
- Többet nem mondok neked csúnyát, megígérem.
- Ennek örülök.
- De anya, mit mondjak neked akkor, amikor nyitva van a szád és azt akarom, hogy csukd be?
 
 
én:  Nagyon hiányoztál nekem!
fiam: nem hiányoztam, mert mindig ott vagyok a tüdődben.
én: a szívemben : ))))
 
 
Mamival(anyósom) beszélget:
- Anyáék is szoktak a számítógépen veszekedni.
- És mit mondanak olyankor?
- Hogy az én dolgom a fontosabb!
- És kinek szokott igaza lenni?

- Hát a te fiadnak!

:)

A bejegyzés trackback címe:

https://zimme-zum.blog.hu/api/trackback/id/tr82346586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babaruhadepo 2010.11.13. 14:31:12

Szia! Szeretném veled felvenni a kapcsolatot! Kérlek, hogy írj egy mailt a babaruhadepo@gmail.com-ra. Köszönöm
süti beállítások módosítása