Jé, ezek az én gyerekeim?

Címkék: lelkizés

2010.03.25. 17:49

 

Hol is kezdjem? Talán ott, hogy mostanában elég sok amúgy egyértelmű és kicsit sem meglepő dologra csodálkozom rá? Vagy ott, hogy ebben a mai rohanó világban már azt sem könnyű követni ami velünk történik? Vagy ez csak az én képességeimet haladja meg néha? Akkor ez most ciki lesz :)
 
Mert a rohanásban még az amúgy tökéletes állapotnak mondható kisgyerekes lét is monotonná válik néha. Úgy érzem, sokszor csak élünk bele a világba, tesszük a dolgunkat, ahogy kell, minden zajlik a maga megszokott módján. Ha van egy kis gebasz, akkor azt megoldjuk, haladunk tovább.
Reggel felkelünk, reggeli, ovi, munka, háztartás, babázás (kinek mi), este vacsi, fürdés, alvás…

De hé! Néha le kellene ülni, és kicsit körbenézni magunk körül, kicsit elgondolkodni az életünkön, hogy milyen csodás is. Hogy milyen világnak vagyunk mi az apró kis részei, miket tudtunk összehozni magunk körül. Én mostanában megteszem, mert egyik nap, amikor totál nulla aggyal rogytam le a fotelba, pillanatnyi szünetet tartva a gyereknevelés és a házimunka terhelő egységében, akkor egyszer csak észrevettem őket. Na eddig is tudtam, hogy ott vannak, kapnak enni, van tiszta ruhájuk, és szoktam velük játszani is, meg sokat szeretgetem is őket persze. De ahogy néztem a két tökéletes fiamat, egyszer csak belém hasított a gondolat: „Jé, ezek az én gyerekeim?” Észre sem vettem, hogy már nem vagyok 18 éves. Bár igyekszem úgy élni az életem, hogy minden pillanatot megéljek, és nem, nem vagyok skizo sem, tudom, hogy már túl vagyok az érettségin, sőt a diplomán is, és igen, már férjhez mentem és szültem két gyereket, tudom. Megmagyarázni nem fogom azt az érzést, ami akkor ott a fotelban tarkón csapott, de jó volt. Jó volt rá nézni a két gyerekre, szerelmesen gondolni a munkában lévő apjukra és kihúzni magam a lakás romjainak a közepén, hogy ez már valami! Itt van személyesen ez a két gyerek, két kis egyéniség, két élet, sőt, egész emberi sorsok. És ebben igen fontos szerepem van, apával mi hívtuk őket erre a világra, és most van szerencsém az életük e fontos szakaszát szemmel kísérni. Hát köszönöm a lehetőséget, megbecsülöm! És mostantól igyekszem még inkább megélni minden percet!

A bejegyzés trackback címe:

https://zimme-zum.blog.hu/api/trackback/id/tr591868319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása