Mivel a dm-ben nem lehet már kapni a békásat. Hogy ez most végleges, vagy csak átmeneti, azt nem tudom. Mindenekelőtt most csak Ecovert látni a polcokon, így legalább ezt is kipróbálhattam.
 
Első különbség: drágább. Kicsivel. Viszont egy fokkal még környezetbarátabb, úgyhogy valahol megtérül. De még így sem vészes az ára szerintem, bár a nem öko cuccok árával nagyon le vagyok maradva, mivel sem a boltban sem a tv-ben nem figyelek fel rájuk, de szerintem még mindig olcsóbb védeni a környezetet mint szennyezni.
 
Szóval!
 
Mosógél: hatását tekintve nekem kb ugyan az, bár elsőre a lightos frosch illat után dobtam egy hátast. Mára azonban megszerettük. Azért ha találok megint froscht, akkor visszatérek rá.
 
Wc tisztító: még mindig a békás a zsánerem, az ecoveré kb mintha szappanos vizet öntenék a wc-be, de lehet, hogy mi vagyunk ennyire kemények :) Viccet félretéve, ahogy a régebbi cikkben is írtam, én ezt használom mindenhova ahol vízkő oldózni kell, ezért is csípem annyira. Még szerencse, hogy van egy kisbolt a városban, ahol lehet kapni egy két frosch terméket, így ott hozzájutok a nagy kedvenchez.
 
Általános tisztító lötty: Ezt viszont megtartom. Sokkal jobb, mint a békás. Nekem legalábbis. A békásnál a gondom az volt csak, hogy nagyon habzik. Ez nem, és az illata is jobb. Én leginkább felmosáshoz használom.
 
 
Mosogatógép tabletta terén is újítottam, a tippet itt is köszi gujunak, a dm sajátmárkás újrapapíros tablettáit használom. Olcsó és hatékony. Azt sajnos nem tudom, hogy mennyire környezetbarát, valamennyire az, de pontosan nem tudom. Amúgy a dm sajátmárkás termékei szinte mind jó eredményt értek el az öko teszten, bővebben erről itt.
Másik lehetőségem mosogatógép tabletta terén az ecover tablettája, azt már teszteltem, hatását nézve kiváló az is, viszont nagyon drága.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zimme-zum.blog.hu/api/trackback/id/tr671997328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása